lauantai 5. toukokuuta 2012

 Haudi! Mun on pakko jakaa täällä ehkä yks mun järkyttävin painajainen pitkään aikaan minkä näin viime yönä. Aluks, jos mä oikein käsitin ja muistan, olin siinä salkkareiden Lasse... :::::::D Naurakaa vaan:D Mut asiaan: Siin oli kolme poikaa, ne oli veljeksiä, jtn 7v. No sit yks niistä oli TOSI häiriintyny, vähä sama ku siin Ottolapsi -elokuvas se tyttö mut nyt oli vaan poika. Tää poika sit vaa ilmottaa siin et hän tappaa mut, no juoksin sit tietty taloon sisää ja pistin mun loverdose hajuveteen kii narun et saisin siit semmosen aseen millä voisin lyyä sitä poikaa. No sit se poika tuli siihe ovelle ja futum yritin lyyä sitä sillä loverdose jutskelilla mut ei se sit onnistunu ja se jonkun oman aseen kans pakotti mut sisälle. Se ilmotti et se ei tapakkaa mua vaa lavastaa mut tappajaks. Sit se menee näiden nukkuvien veljiensä luokse, pistää semmosen pitkän todella terävän narun, vähänku siiman tyyppisen mut vahvemman tämän kaulalle ja yrittää vetästä tän kaulan poikki. Naru menee kumminki vaa yks neljäsosan tän kaulast läpi ja se veli herää siihe ofc ja kääntyy kattomaa tätä häiriintynyttä veljee ihan kauhuissaa ja "ethän sä voi tehä mulle näin, mä oon sun veli" -ilme naamallaan. Ja jep, heräsin siihen et meinasin oksentaa. Että kerranku ois vklp voinu nukkuu pitkää nii ei, nään tommosta painajaista. Mut kieltämättä aamulla nauratti toi iha älyttömästi et olin mun omassa unessa salkkareiden Lasse  :-DD
Mut ei mulla muuta, tää oli pakko tulla jakamaa :D

♥essi

6 kommenttia:

  1. kauhee painajainen! =(( mua naurattaa toi salkkareiden lasse :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niimpä:( muaki naurattaa :D se ajatus varsinki et miks just lasse:D

      Poista
  2. Vastaukset
    1. shh katja ei saa kertoo muille et haluisin oikeesti olla salkkareiden lasse! :o

      Poista
    2. joo mä pidän sen meidän välisenä salaisuutena! :)

      Poista