tiistai 17. heinäkuuta 2012

pitkä kuuma kesä...?




Heipparallaa. Paska postaus taas plus huonolaatusia webbikuvia. Äiti teki sunnuntai-iltana tunnustuksen mulle,ku tulin töistä kotiin: "Essi, nyt sattu pieni vahinko, mä oon tosi pahoillani.. Olin imuroimassa täällä sun huoneessa ja imuroin vahingossa myös sun toisen tekoripsen" :D:DD No, ei siin mitää, mennää huomen ostaa uudet :) Olin onneks sillo niin väsyny etten jaksanu oikee kommentoida ees asiaan mitää muutaku "noo, sitä sattuu" :D Pitäs ostaa kans värinpoisto, ku ei noi perkuleen latvat meinaa vaalentua. Ja pitäs saada tää tukka niin blondiks ku vaa voi, et sit saa kivan kirkkaan pinkin päälle. Mietin tuossa, et pitäskö alottaa ekana värjäämällä vaan alta pinkiks ja jättää päältä platinablondiks. Noo, pitää viel kattoo fiilisten mukaan. 
Eile oli muute mun viimene ratsastustunti mäenpäällä. Menin mun ratsastusopettajan/ohjaajan hevosella, Remuksella. Oli niin nasta peli, huhhuh!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti