torstai 12. heinäkuuta 2012

"Jarkko, kuulutko sä mafiaan?"



Pari typerää lärvikuvaa webin laadulla höystettynä. Mua ärsyttää niin pahasti. Huomenna teittilälle kokoukseen, ei se siis ärsytä. Mitä oon ymmärtäny nii katotaa siel vähä ketkä auttaa missäki, ite osallistuin auttamaan sinne. Sunnuntaina sitte sinne kisoihi, pitää saada jostai vaa tarkka tieto alkamisesta, mut se nyt varmaa selvii siel kokoukses. Viikonloppuna töitä, jes♥ Oon niin rakastunu tallilla työskentelyyn, vaikka varmaa 10 vuoden päästä miettisin et ei tää nyt nii erikoista ole. Mä en oo tehny tänä kesänä mitää paitsi ollu töissä ja käyny Villellä. Se onki yks iso ärsytyksen aiheuttaja. Ku oisin niin paljon halunnu mennä jonnekki mökille ja laivalle. Mut rahaa kun ei ole, eikä aikaa enää, nii ei voi sanoo ku et ei voi mitään. Ois pitäny mennä jo alkukesästä, jos ois mökille halunnu. Mut ei tullu tajuttua et ois sillon pitäny mennä, työajoistaku sain tietää vast kesäkuun puolvälissä/loppupuolella. Tän tylsyyden takia toivosinki melkee et koulu alkas jo, asusin Villellä ja joka päivä ois sentää tekemistä. No mut mä lopetan nyt mun marisemisen, öitä ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti