maanantai 9. huhtikuuta 2012

pääsiäisloma

Moi pitkästä aikaa :) Valitettavasti mulla ei oo yhen yhtäkää kuvaa viikonlopulta koska unohdin kameran himaa, sen sijaan putken kyl muistin.. damn. :/ No mut kerrottavaa mulla ainaki on. Eli keskiviikkona siis kävin ostamassa lipun valmiiks torstaille (ton kerroin kyl jo varmaa aikasemmin mut kertaus on opintojen äiti! ja tämä teidän pitää oppia kylläkyllä :D) ja torstaina meil oli koulus viimesellä tunnilla ysien kans semmone messujuttu, nii sieltä piti sitte lähtee kesken kaiken mutta eipä sitä messuu ollu jäljellä ku ehkä 10min? Sieltä sitte asemalle josta nousin 14:44 junaa.. No, menin sitte siihe mun paikalle ja kappaskappas siinä istuu vähän iäkkäämpi ihminen joka kerto et minun ja hänen lisäksee oli myyty viel jollekki miehelle se sama paikka? No istuin sitte ravintolavaunus koko matkan ja Tiksissähä se kulta sit oli porukoittensa kans vastassa :) Käytiin kaupassa ostamassa värit mulle ja mentii siitä Villelle. Värjäiltii tukka ja katottii Villen porukoiden kaa joku vuokraleffa, en muista nimee.. Perjantaina sit vaa oltii kullan kans. Muistaakseni lauantaina sit käytii Villen mummolla syömässä Villen ja porukoiden kans. 
Sunnutaina käytii illalla sit stadissa kattoon uusin american pie kullankans ja Villen porukat kävi kattomassa yhen toisen leffan. :) 
Ja voi siel leffas, ku Ville tuli vissii kipeeks nii ajateltii et käyää ulkona vähä vetää raitist ilmaa ja käydää sit samalla vessassa. 1 ovi meni perässä kiinni 2 ei ollu ees vessoi siin ulkopuolel. Ville sit juos käymää viereises pizzerias vessas ja mä venasin siinä ovella. Kökötettii sit siel ulkopuolel kunnes joku ihana naispuolinen työntekijä tuli päästämään meidät takas sisään :) Onneks se leffa oli jo niin loppupuolel et ei missattu paljoo! 
Leffan jälkee sit mentii käymää mäkin autokaistalla Villen ja sen porukoiden kans ja siitä sit himaa syömää :) 

Että semmonen pääsiäinen :) Toivottavasti teilläki oli kivaa! 

♥essi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti