perjantai 20. huhtikuuta 2012

Moi kaikki. Mulla on ollu tänää puoliks kiva ja puoliks huono päivä. Koulu meni ok ja kampaajalta lähdin todella tyytyväisenä. Kotona kummiski alko jo kunnon epäonnen huipentuma, äidillä palo höyrytetyt perunat pohjaan, veti vahingossa takasta palavan puun lattialle ja mä kaadoin maidot matolle. Lisäks tää yskä mistä oon kärsiny viimesen viikon-puolentoist viikon ajan alkaa pikku hiljaa ärsyttää. Nuha ei niinkään koska ei mun nenä oo koko ajan ihan tukossa. Maanantaina ois hammaslääkäri ja keskiviikkona lähtö vantaalle pääsy -ja soveltuvuuskokeisiin, en pysty jännittää hammaslääkäriä koska toi jännittää mua paljon enemmän. Otan ke-pe vapaaks sit koulusta soveltuvuuskokeiden takia. Voisinhan mä tietty mennä soveltuvuuskokeiden jälkee mitkä on torstaina suoraan kotiin, mut miks en vois skippaa yht perjantaita millon ei oo mitää hirmu tärkeetä kuten matikka. Anteeks et ei nyt oo kuvia, mut maanantaina viimeistää sit uudesta tukasta ainakin.
Eipä muuta, hyvää viikonloppua kaikille ♥


♥essi

2 kommenttia:

  1. sun blogi on oikeesti ihan älyttömän ihana! ♥

    toivottavasti ne kokeet menee hyvin ! :))

    VastaaPoista