tiistai 13. maaliskuuta 2012

Guess who is back? BACK AGAIN!

HELLO! Ajattelin et haluisin alkaa kirjottamaa blogia taas.. Tuntu aikasemmi et kukaa ei jaksanu kerta kaikkiaa mun höpinöitä (jonka voin toisaalta kyllä hyvinkin uskoa.. :D), mutta ajattelin silti tulla höpisemään vaikka kukaan ei lukiskaan tätä blogia. :) Ja mulla ois jo heti kysyttävää.. Miten mä värjään mun hiukset? Mulla on käyny mielessä kaikki maailman värit ja oon päätyny tämmösiin.. 
Vaaleenruskee tai sitten vaaleenruskeen ja tummanruskeen semmonen välimuoto
Pinkki (!!!!!!)
Turkoosi (!!!!!) 
Punanen

iik, noi pinkki ja turkoosi ois niin siistit päässä, mut emmä si tiiä et sopiiks ne mulle!
Ne vaa näyttää niin siisteiltä mm. näissä kuvissa







Omasta tukasta pari astetta vaaleempi kuulostaa kaikista parhaimmalta ja turvalliselta vaihtoehdolta mut.. emmä oikeesti tiiä. Mietin kans blondia, mut emmä tiiä siitäkää! 

♥essi 
ps. kuvat we♥it

8 kommenttia:

  1. essi ihanaa ku oot alottanu taas kirjottamisen :) ja noi pinkit ja turkoosit ois niin ihanat, tai no ainakin kuvissa :)

    VastaaPoista
  2. noi turkoosit näyttää siisteiltä mut huii en kyl ite uskoltas värjätä! ja samoin nuo vaaleenpunaset missä toi letittää noita hiuksii! hihi minä luen sun höpinöitä :-)

    VastaaPoista
  3. Riikka: hihiiii kiva et joku on kaivannu! ♥ nii ois.. mutku oon niin epävarma viel niiden suhteen! :D
    hilla: no niimpä! oon itekki vähä varpaillaa niiden suhteen mut ne ois kyl oikeesti tosi siistit.. khih :) ♥

    VastaaPoista
  4. toi eka kuva on ihana! ois siistit mut ei varmaa sopis mulle enkä jaksas pitää niistä nii hyvää huolta et ne pysyis kivoina, sama oli punasissa...:D ja kiva ku alotit tän taas!

    VastaaPoista
  5. mila: niinpä :) itekki vähä tuota mietin että sopisko.. pitäs ainaki varmaa jonkun näköset pidennykset hankkii ku en tykkäis ehk välttämättä lyhyeesee tukkaa tuota väriä tyrkätä :D Mut tuo on kyl nyt yks vaihtoehto et joko toi turkoosi tai pari astetta vaaleempi tästä nykysestä väristä :) blondiaki oon miettiny.. :-D

    VastaaPoista
  6. OIOIOI Nuo räikeänpunaiset ja turkoosit on nyt kyllä rakkautta pakattuna ! :) Ihanat olisi !♥

    VastaaPoista
  7. jesjes tää oli (on) yks mun lempiblogeista :D sun juttujas on kiva lukeee! :)
    ja asiasta viidenteen, turkoosit olis iha tosi siistit! mut noi mustatki on sulle iha tosi kivat. :p

    VastaaPoista
  8. enni: nuo turkoosit on kyllä kerta kaikkiaan rakkautta pakattuna ♥ oon miettiny niitä nyt ahkerasti. :)
    iiina: voooi iina ihana kuulla :D ♥ no ne ois!! nyt nää on itseasiassa tumman ruskeet, oon vähän kyllästyny. :( mut tietty ruskee on aina ollu se tuttu ja turvallinen :D ja oon tykännykki siitä tosi paljon, nyt vaan kyl haluun vaihtelua. :)

    VastaaPoista