tiistai 18. lokakuuta 2011

- jeea

Anteeks te 24 uskomattoman kärsivällistä lukijaa, et postaukset ovat tosiaanki jääneet pienelle tauolle. Mun netti ei toimi, joten.. ei tää laiskuutta ollu! Vaikka sitä varmaa musta vois kuvitellakki :-D Mun viikonloppu meni mökkeillessä Villen ja sen porukoiden kanssa. Oli mukavaa :) ♥ 
Mulla ei nyt oo kuvia, vaikka niitä ois iha himona esim uusista kynsilakoista ja pari paskaa "taidekuvaa".. AINII, siel mökil, yritettii käydä Villenkaa uimas mut huudettii ku hullut siellä järvessä ku vettä oli Villellä vähä yli polven ja mulla polven kohalla suunnillee.. :D Jote, se uiminen jäi ja kipitettii nopeesti saunaan takasi :-D 
Tästä päivästä sen verran, et oon oikeesti iha himo väsyny.. En jaksais tehdä mitää! 
Huomenna ois ruotsin kokeetki, perjantaina matikan kokeet, viime tiistaina oli mantsan kokeet, viime perjantaina oli fysiikan kokeet. Oikeesti, what the fuck? Miten mä jaksasin jossai lukiossa ikinä :-D Onneks syysloma alkaaki perjantaina, nii meen aika tod. näkösesti sit Villelle :) ylläriiii! 
Ainii, sain muute mantsan kokeesta 7-, arvatkaa oonko tyytyväinen, ku sain viime mantsan kokeesta kasilla 5! Paransin kahella-fuckin'-numerolla! Jea, ei voi muuta sanoo ku et oon tyytyväinen :) Kumminki oli aika perseestä, et kaikki muut oppiaineet oli sitä 7-8 ja oli siellä 1 ysi viel ainaki, nii kyl se vähä kyrpi et joku mantsan numero (6) laski keskiarvoo niin paljon.. Jote ois aika kiva nostaa sitä nyt sit. 

Jea, ja mulla on edelleen netti katki, oon tässä meidän pöytäkoneella.. Että tää nyt oli tämmönen oon hengissä -postaus. Yrittäkää malttaa, netti tulee varmasti kuntoon ihan tällä viikolla jopa :) 
♥essi

ps. mitäs teette syyslomalla, ne joilla se nyt on/on tulossa? :) 
pps. kiitos vielä kärsivällisyydestä ihanat :) ♥ 

5 kommenttia:

  1. essiiii ihana blogi!!!!!! =)))))))))


    http://someofthethingswhatilove.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. riikka: kiitos riikka ei oo ensimmäinen kerta ku kerrot! :D hehee ♥

    VastaaPoista
  3. onko tol riikal blogiii kun ei näy ne sen tekstit?!;(((((

    VastaaPoista
  4. niin onko^ :o mäki haluisin tietää

    VastaaPoista
  5. Anonyymi: onon! :D
    http://someofthethingswhatilove.blogspot.com/
    :)

    VastaaPoista