keskiviikko 30. tammikuuta 2013

MÄ OON TÄN BAARIN KUUMIN JA SEKSIKKÄIN JÄBÄ

MOI. Tänää on ollu mukava päivä, oli aspipäivä, eli asiakaspalvelupv. Tuli mulle leikkuuasiakas jonka sain Amandan kautta, kiitos kamu♥ Sit käytii Amandankans koivikses koulun jälkeen ostaa mulle ripset ja kulmakynä. Kuten arvata saattaa, mukaan tarttui sitten vähä muutaki. Kahdet söpöt ruusukorvikset♥:3 
En muistanukkaa et noi ripset oli ne, mitä joskus käytin ysin alussa. Luulin et nää mitkä ostin ois paljon lyhyemmät, mut ne on just sopivan pitkät ja semmoset erottuvat. Ku jotenki jos oli semmoset karvamadot, nii ei erottunu erikoisesti meikit tai korostanu silmiä, ne oli vaa semmoset mustat pötköt :D Voiks näi sanoo? Voinmä. Työssäoppiminenkin alkaa kohta, ja etittiin eilen Amandan kans hikihatus koko korso läpi, et ottaisko joku työssäoppimisee. Ei ottanu kukaa. Fuck. No mut äiti on järjestäny yhden jutun ja saa nyt nähdä toteutuuko, en uskalla vielä mitään sanoa. ;) Äidistä puheenollen, viikonloppuna lähden käymään himassa, pieksämäellä. :)♥ Täs vähä naamakuvii, en jaksanu eriksee ottaa niist pinkeist ruusukorviksist kuvaa, ko ehdin jo laittaa ne korviin. 




Oon saanu jotenki uutta innostusta tähän blogiin, nyt oikeesti ideoitaaaa!! :) 

2 kommenttia:

  1. ihanat meikit! varsinkin nuo, rajaukset tai mikskä niitä ikinä kutsutaankaan :D mulla meinaa aina itku tulla kun yritän tehdä nuita siis tuonne luomelle, ja aina ne on eri näköiset tai sotkuiset! :D
    Mutta sulla on myös tosi kivan oloinen blogi! :)

    Kurkkaisithan myös ♥

    http://hennankengissa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos paljon iltani piristäjä. :) ja harjotus tekee mestarin, älä luovu siis toivosta :D

      tottakai käyn kurkkaamassa:)

      Poista