tiistai 7. elokuuta 2012

life is life, nanaananana.

Moi. Näin Tarua tänään pitkästä aikaa, oli niin nastaa! Paikalle tupsahti myös Eme, Rosa ja Sohvi joka kävi heittää mulle pari tappii ja palloo. :) Noita tytyjä en nääkkää sit pitkään aikaan.. :(
 Kävin ottaa toisen ruston, tuo alempi on se uus. En tajuu miks mua jännitti se niin hemmetisti, vaikka ennenki oon ottanu ampumalla. Taru sen takii potkiki mua varmaa perseelle, ku se mun jännitys oli iha turhaa.. :D Paikan päällä olin sit iha kakka housussa ja puristinki Tarun käden varmaa kuolioon, mutta ku kuulu se "naps", totesin vaa et "no aha..". Ei se tuntunu missää, niinku ne muutkaan. 



 Nää on ne korut mitkä Sohvilta ostin 5 eurolla. Kaks hevosenkenkää, yks tappi, 2 kultasta noppaa, 2 peruspalloa ja tommonen "kristallimainen" pallo. Tuo pallo missä on pinkki timantti, on mun oma koska pistin sen toisen nopan jo tragukseen. Pistin tohon vanhempaan ruston ton pallon missä on himmusesti noita pikkutimantteja, se "kristallimainen".
 Tää on varmaa mun lempimeikkivoide, iha yyberhyvää. Vois olla ehkä hitusen vaaleempi vielä, mutta tuo kelpaa vallan mainiosti. 
SIT VITUSTI JA LIIKAA LÄRVIKUVIA (ok, kolme.)



Kotiin lähtiessä näin vielä Enniä parkkiksella :)
Ei muuta, moikka!

2 kommenttia:

  1. essii oot ihana! munkiin pitäis käydä ottaa rustoon korvis, mut pelottaa ihan sikana et se sattuu :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti riikka ja sä oot kans:) käy ihmeessä ottamassa, ei tuntunu missää! :D

      Poista